Flashlube

ELEKTRONIKUSAN VEZÉRELT FLASH LUBE KIT

 

Az új „Flashlube Electronic Valve Saver Kit” a legegyszerűbb mód a szelepvédő adalék beinjektálására közvetlenül a jármű üzemanyag rendszerébe.

 

Egy teljes tartály (400ml) tartalma elegendő 400 liter üzemanyaghoz.

 

 

Alkalmazás:

 

Az új „Flashlube Electronic Lubrication Kit” beszerelhető egyaránt benzines-, LPG-, CNG-hajtású motoroknál, villástargoncáknál, ipari- és mezőgazdasági gépeknél egyaránt.

 

Ez a kit csak az eredeti Flashlube gyártmányokkal üzemeltethető, mivel más termékek a szűrő és a szivattyú eldugulásához vezetnek, ami egyúttal a garancia elvesztésével jár.

 

 

Fő előnyei:

  • Könnyű beszerelés a mellékelt instrukciók alapján
  • Ajándék kenőfolyadék 500ml (Flashlube Valve Saver Fluid)
  • Csúcsminőség
  • Utastérben elhelyezett figyelmeztető LED alacsony folyadékszintnél (utántöltés!)
  • Modern design, kompakt kisméretű kivitel teszi lehetővé a motortérben történő egyszerű elhelyezést
  • Flashlube folyadékszint érzékelő szenzor és kijelzés
  • Integrált többfokozatú szivattyú, mely a különböző fogyasztási helyzetekben is képes megfelelő mennyiséget szállítani
  • Elektronikus vezérlőegység segítségével megfelelő térfogatáramok biztosíthatók a különböző terhelési tartományokban

Előnyök:

  • Védi és keni a szelepeket és az ülékeket
  • Növeli az üzemanyag felhasználás gazdaságosságát (akár 5.3%-ig)
  • Csökkenti a káros anyag kibocsátást
  • Tisztítja az üzemanyag ellátó rendszert és az injektorokat
  • Keni a henger felső tartományát
  • Biztonságos használat minden járműfélénél, mivel nem rongálja a katalitikus konvertereket és az oxigén szenzorokat.
  • Csökkenti a motorhőmérsékletet
  • Gazdaságos, mivel 1 milliliter elegendő 1 liter üzemanyaghoz
  • Elektronikus vezérlőegység segítségével a mindenkori kenőanyag szükséglet pontosan beállítható

 

A FLASHLUBE VÁKUMOS FLASH LUBE KIT

 

A FLASHLUBE a hengerfej szelep és szelep ülék hűtő és kenő adagoló berendezés apró cseppecskékre porlasztva juttatja el a kenő és tisztító folyadék koncentrátumot az üzemanyag adagoló rendszerbe, ezáltal keni, tisztán tartja, és megóvja a túlmelegedéstől a gépjármű motorjának szelepeit, és szelep fészket. A készlet az installációhoz szükséges valamennyi alkatrészt tartalmazza, ezen felül a készlet tartalmaz egy 0,5 literes Flashlube Valve Saver folyékony adalék koncentrátumot, mely helyes beállítás esetén az első 500 liter üzemanyaghoz elegendő (Kb. az első 5000-6000 km megtételére elegendő.)

 

Ausztráliában már több mint 170.000 gépkocsiban használnak FLASHLUBE kenő és tisztító anyagokat, illetve az ezekhez kifejlesztett automatikus adagolót, és több mint 20 további országba exportálják, ezáltal a termék az érintett valamennyi kontinensen piacvezetőnek számít. Ausztráliában már több mint 170.000 gépkocsiban használnak FLASHLUBE kenő és tisztító anyagokat, illetve az ezekhez kifejlesztett automatikus adagolót, és több mint 20 további országba exportálják, ezáltal a termék az érintett valamennyi kontinensen piacvezetőnek számít.

 

Alkalmazások:

 

A FLASHLUBE automatikus felsőkenő adagoló berendezés beépíthető valamennyi LPG, CNG vagy benzin üzemű gépjárműbe, targoncába, mezőgazdasági vagy ipari belső égésű motorral működő gépbe.  Az Ausztráliában tudományos termékdíjjal kitűntetett FLASHLUBE automatikus felsőkenő adagoló berendezés kiváló tulajdonságai csak akkor érvényesülnek, ha kizárólag az ezzel együtt kifejlesztett, ”Flashlube Valve Saver” adalékot alkalmazzuk. Eltérő összetételű, vagy eltérő viszkozitású folyadék használata esetén a finomszűrő eltömődik, és a berendezés nem tud megfelelően működni.

 

Előnyök, jellemzők:

 

  • Egyszerű, megbízható kialakítás
  • Szinte valamennyi belső égésű motorhoz alkalmazható
  • Alacsony ár, egyszerű beszerelhetőség
  • Több mint 170.000 ilyen berendezés működik világszerte
  • Alacsony karbantartási igény
  • Egész évben megfelelő kiegészítő védelmet ad a motornak
  • Könnyen illeszthető különböző gyártmányokhoz, típusokhoz
  • Növeli a belső égésű motorok élettartamát

Tudta-e ön?

A dízelolajnál a gyulladási tulajdonságot adják meg /cetánszám/, míg a benzinnél és a gázoknál pedig az összenyomhatóságot /oktánszám/, amíg az elegyben az öngyulladás nem jön létre.