AC Stag

 
STAG MOBILE

Stagmobil0A gyártó nagy erőfeszítéseket tesz, hogy megfeleljen a szerelő szervizek és az ügyfelek elvárásainak az autógáz berendezések alkalmazása területén. STAG MOBILE kényelmes és könnyű hozzáférést biztosít az AC STAG szoftverekhez androidos telefonon vagy táblagépen.

Az alkalmazás támogatja Q-generációs DPI, Qbox STAG-4 Plus, Stag-4 Qbox NEXT Qmax STAG-300, Stag-400 DPI vezérlőket.

Letöltés: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.acsa.stagmobile

 


Az AC mára már a világ egyik vezető társasága az autógáz rendszerek piacán.

Jó alapokkal indultak: elektrotechnikai gyártóként talán a legkényesebb területen a legjobbak. Az olasz modelltől, ahol a legtöbb hengerenkénti injektoros rendszert kínáló vállalkozás az elektronikai alkatrészeket egy gyártól veszi meg, míg a reduktor, injektorok a saját termékek, eltérő módon az elektronikát gyártja csak a lengyel cég. 

Azt viszont nem is akármilyet!

Az autógáz rendszerek fejlődéséért a vezérlés (ECU) a leginkább felelős, és ebben világszerte az AC a legjobb.

Az AC legkorszerűbb szekvenciális autógáz rendszere a STA4 Plus és a STAG 300. A rendszer rendkívül jó tulajdonsága, hogy számos, már jól bevált reduktorral, vagy injektorral szerelhető, illetve a jó beállító programja, ami olyan szakmai újdonságokat nyújt, mint a 3D-s programozási lehetőség.

 

A gázrendszer főbb alkatrészei

Kapcsoló

A rendszer kapcsolója, minden elvárásnak megfelel: kicsi, könnyen elhelyezhető, esztétikus, és jól működik. LED-ekkel jelzi, hogy benzin, vagy gáz üzemmódban van az autó, és az autógáz tartály töltöttségét. Kis mérete miatt jó helyet lehet találni neki az összes autóban.

Tomasetto és Atiker reduktor

Mivel az AC vállalat nem gyárt reduktorokat, ezért számos már jól ismert, és jól bevált elpárologtatót kínálnak a szekvenciális kittekkel: választhatunk Tomasetto AT 09 Alaska és Artic vagy Atiker reduktort. Mi mivel a Atikerrel már sokat dolgoztunk, és nagyon jó tapasztalataink voltak, a Atikert választottuk. A reduktorral így garantált, hogy jó ideig nem lesz probléma. A magyarországi autógázzal tankolt autóknál általában 200.000 km megtételéig nem kell hozzányúlni, utána is csak egy viszonylag egyszerű, és olcsó reduktorfelújítás – amikor is az elhasználódott membránokat cseréljük, illetve kitisztítjuk a reduktort- új állapotúvá varázsolja a reduktort. Megbízhatósági gondok nincsenek vele. A beszerelésekhez most Atiker gázszelepet is használunk. Ennek a feladata a gáz útjának zárása, illetve nyitása a reduktor és a tartály között, illetve a folyadékfázisú autógáz tisztítása.

  A gázrendszer vezérlő egysége (ECU)

A rendszer teljes vezérléséért ECU a felelős. A STAG 300 továbbfejlesztett verziójában az új szoftver segítségével lehetséges a 3D mappában való programozás, segítségével a legprecízebben állítható a befecskendezett gázmennyiség minden üzemi tartományban. A STAG 300 plus ECU-ja képes ellátni az EURO 5-ös motorokat is ellátni gázzal a megfelelő pontossággal. A vezérlő egység 1-től 8 hengeresig képes turbós, „full group”, fél-szekvenciális, szekvenciális motorok üzemanyag-ellátására, akár változó szelepvezérlésű motoroknál, mint a BMW valvetronic rendszere.

  Gázinjektorok

A gázinjektorokkal szemben támasztható legnagyobb elvárás, hogy elég gyorsak legyenek ahhoz, hogy ne legyen semmi probléma a beállításnál, és elég megbízhatóak legyenek utána a használatban. Az AC STAG 300 plus-hoz számos változat választható, mi jelenleg a Valtek Type 30 típusú injektorát használjuk, ami az olasz cég prémium terméke. A gyártó gondolt a beszerelésre, így a választott injektorhoz illő csatlakozókkal szállítják a kiteket, nincs szükség forrasztásra.

Gázfázisú finomszűrő

Gázfázisú szűrőnek beszerelhetjük a Valtek műanyagházas cserélhető betétes szűrőjét, vagy ha nincs elég hely, komplett fémházas „eldobható” szűrőt

Az AC S.A. adatrögzítője (Data recorder) az LPG ECU adatainak rögzítésére szolgál (STAG-200, STAG-300, STAG-300 Plus, STAG-300 Premium, STAG-4), amikor az autó rutinszerű használatban van. Ez a gázrendszer „fekete doboza”, amely kommunikál a gázbefecskendezést vezérlő ECU-val.

 

STAG 400 DPI

A STAG 400 DPI Modern szekvenciális injektor vezérlés direkt befecskendezésű benzinmotorok számára.

Jelenleg az alábbi típusú motorok esetén érhető el:

Direkt injektoros benzinmotorok LPG és CNG beszerelése

 

Tudta-e ön?

Ausztrália kormánya 2006 októberétől 1000-2000 Ausztrál dollárral (~150-300 e Ft) támogatja autók LPG üzeművé alakítását, vagy új, kettős üzemű autó vásárlását.