AC Stag

Stagmobil0https://play.google.com/store/apps/details?id=com.acsa.stagmobile

Leírás:

A gyártó nagy erőfeszítéseket tesz, hogy megfeleljen a szerelő szervizek és az ügyfelek elvárásainak az autógáz berendezések alkalmazása területén. STAG MOBILE kényelmes és könnyű hozzáférést biztosít az AC STAG szoftverekhez androidos telefonon vagy táblagépen.
Az alkalmazás támogatja Q-generációs DPI, Qbox STAG-4 Plus, Stag-4 Qbox NEXT Qmax STAG-300, Stag-400 DPI vezérlőket.

 

 

 

 

 


Az AC mára már a világ egyik vezető társasága az autógáz rendszerek piacán. Jó alapokkal indultak: elektrotechnikai gyártóként talán a legkényesebb területen a legjobbak. Az olasz modelltől, ahol a legtöbb hengerenkénti injektoros rendszert kínáló vállalkozás az elektronikai alkatrészeket egy gyártól veszi meg, míg a reduktor, injektorok a saját termékek, eltérő módon az elektronikát gyártja csak a lengyel cég. Azt viszont nem is akármilyet. Az autógáz rendszerek fejlődéséért a vezérlés (ECU) a leginkább felelős, és ebben világszerte az AC a legjobb..

 

Az AC legkorszerűbb szekvenciális autógáz rendszere a STA4 Plus és a STAG 300. A rendszer rendkívül jó tulajdonsága, hogy számos, már jól bevált reduktorral, vagy injektorral szerelhető, illetve a jó beállító programja, ami olyan szakmai újdonságokat nyújt, mint a 3D-s programozási lehetőség.

 

A gázrendszer főbb alkatrészei:

Kapcsoló

 

A rendszer kapcsolója, minden elvárásnak megfelel: kicsi, könnyen elhelyezhető, esztétikus, és jól működik. LED-ekkel jelzi, hogy benzin, vagy gáz üzemmódban van az autó, és az autógáz tartály töltöttségét. Kis mérete miatt jó helyet lehet találni neki az összes autóban.

 

Tomasetto és Atiker reduktor

 

Mivel az AC vállalat nem gyárt reduktorokat, ezért számos már jól ismert, és jól bevált elpárologtatót kínálnak a szekvenciáli kittekkel: választhatunk Tomasetto AT 09 Alaska és Artic vagy Atiker reduktort. Mi mivel a Atikerrel már sokat dolgoztunk, és nagyon jó tapasztalataink voltak, a Atikert választottuk. A reduktorral így garantált, hogy jó ideig nem lesz probléma. A magyarországi autógázzal tankolt autóknál általában 200.000 km megtételéig nem kell hozzányúlni, utána is csak egy viszonylag egyszerű, és olcsó reduktorfelújítás – amikor is az elhasználódott membránokat cseréljük, illetve kitisztítjuk a reduktort- új állapotúvá varázsolja a reduktort. Megbízhatósági gondok nincsenek vele. A beszerelésekhez most Atiker gázsszelepet is használunk. Ennek a feladata a gáz útjának zárása, illetve nyitása a reduktor és a tartály között, illetve a folyadékfázisú autógáz tisztítása.

 

A gázrendszer vezérlő egysége (ECU)

 

A rendszer teljes vezérléséért ECU a felelős. A STAG 300 továbbfejlesztett verziójában az új szoftver segítségével lehetséges a 3D mappában való programozás, segítségével a legprecízebben állítható a befecskendezett gázmennyiség minden üzemi tartományban. A STAG 300 plus ECU-ja képes ellátni az EURO 5-ös motorokat is ellátni gázzal a megfelelő pontossággal. A vezérlő egység 1-től 8 hengeresig képes turbós, “full group”, félszekvenciális, szekvenciális motorok üzemanyag-ellátására, akár változó szelepvezérlésű motoroknál, mint a BMW valvetronic rendszere.

 

Gázinjektorok

 

A gázinjektorokkal szemben támasztható legnagyobb elvárás, hogy elég gyorsak legyenek ahhoz, hogy ne legyen semmi probléma a beállításnál, és elég megbízhatóak legyenek utána a használatban. Az AC STAG 300 plus-hoz számos változat választható, mi jelenleg a Valtek Type 30 típusú injektorát használjuk, ami az olasz cég prémium terméke. A gyártó gondolt a beszerelésre, így a választott injektorhoz illő csatlakozókkal szállítják a kiteket, nincs szükség forrasztásra.

 

Gázfázisú finomszűrő

 

Gázfázisú szűrőnek beszerelhetjük a Valtek műanyagházas cserélhető betétes szűrőjét, vagy ha nincs elég hely, komplett fémházas “eldobható” szűrőt

Az AC S.A. adatrögzítője (Data recorder) az LPG ECU adatainak rögzítésére szolgál (STAG-200, STAG-300, STAG-300 Plus, STAG-300 Premium, STAG-4), amikor az autó rutinszerű használatban van. Ez a gázrendszer „fekete doboza”, amely kommunikál a gázbefecskendezést vezérlő ECU-val.

 

Ùj opciók a AC GASSyncho program 7-es verziójában

STAG 200

  • Vészhelyzet- számoló

STAG 4 Plus

  • Fordulatszám a vezérmütengelyröl
  • Wankel motor
  • Mazda “soványítás” (levegö-benzin keverékre értendö)
  • Vészhelyzet- számoló
  • Nyomáscsökkentés
  • Külön bespriccelés határérték
  • Hőmérséklet korrekció
  • Fordulatszám korrekció
  • 3D megjelenítés

A gyakorlatban ez úgy néz ki , hogy a sima 4-es re a letölthető 4+ vagy most már a lemezeken levő 7.0.0.90 kezelő programmal felfrissíted a vezérlőt , Így már a 3 dimenziós mappával és a Stag + os lehetőséggel bővül a beállítás . Ami nincsen az automatikus program vezetés közbeni másolás és finomítás ezt a jól képzett szerelőnek kell megtenni  okosan. Figyelem ha a frissítése kattintunk a régi beállítások elvesznek, újra kell tanítani az egészet ezért érdemes mentést csinálni.

 

 

STAG ISA 2

  • Fordulatszám a vezérmütengelyröl
  • Wankel motor
  • Vészhelyzet- számoló
  • Benzin- gàzbeállítás, eltérések 3D
  • Automata beállítás-tanulás (Hang/beszédfelismeréssel vagy anélkül)
  • Beállítás folyamatának megjelenítése

STAG 300 Premium

  • Megfordított OBD korrekció (csak OBD adapterral!)
  • Beállítás-tanulás nyitott körben
  • Fordulatszámhatár az OBD-n keresztüli beállításnál
  • Az OBD ablak nevének változtatása “Adaptációra” (automata tanulási mód)
  • Vészhelyzet- számoló

STAG 400 DPI

 

A STAG 400 DPI Modern szekvenciális injektor vezérlés direkt befecskendezésű benzinmotorok számára.

 

Jelenleg az alábbi tipusú motorok esetén érhető el.

 

VW Eos 2,0 FSI motorkód BVY
150 KM , 110 KW
VW Golf
VW Golf Plus
VW Jetta
VW Passat
VW Turan
Skoda Octavia II
Seat Altea/Altea XL
Seat Leon
Seat Toledo
Audi A3
Audi A3 2,0 TSI motorkód BPY
Moc 200 KM 147 KW
Audi TT
VW Eos
VW Golf
VW Jetta
Vw Passat
VW Eos 1,4 TSI motorkód CAXA
moc 122 KM , 90 KW
VW Golf
VW Golf Estate
VW Golf Plus
VW Jetta
VW Passat
VW Scirocco
Skoda Octavia II
AUDI A3 (08-) 1,8 TSI motorkód CDA
moc 160 KM, 118 KW
AUDI A3 Cabrio (09-)
AUDI TT (08-)
SEAT Altea/Altea XL
SKODA Octavia II (08-)
SKODA Superb II (08-)
SKODA Yeti (09-)
VW Golf (09-)

 

 

Mazda motorok esetében

 

Mazda 3 (2,0 DISI 111 KW, 151 KM),
Mazda 6 ( 2,0 DISI 114 KW, 155 KM).